namaz

مام در عین اینکه تمامی شجاعتها و بی باکیها در راه خدا در جانش تبلور پیدا کرده ولی هیچگاه از اذکار و نوافل و مستحبات غافل نمی ماند و حتی در حال قدم زدن. تسبیح در دست گرفته و ذکر و زیارت می خواند یکی از همراهان امام در نجف اشرف اظهار می دارد.
که امام هر روز ده جزء قران در ماه رمضان می خواندند! یعنی در هر سه روز یک دوره قران می خواندند.
فرزند امام می گفت:
شبی در ماه رمضان، من پست بام خوابیده بودم خانه ایشان یک خانه کوچک ۴۵ متری بود. بلند شدم دیدم که صدا می آید و بعد متوجه شدم آقاست. که در تاریکی در حال نماز خواندن است و دستهایش را طرف آسمان دراز کرده و گریه می کند. برنامه عبادی ایشان این بود که در ماه رمضان شب تا صبح نماز و دعا می خواندند و بعد از نماز صبح مقداری استراحت، صبح زود برای کارهایشان آماده بودند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, :: 22:31 :: نويسنده : sara

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان namaz و آدرس namaz2013.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 1408
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


صدایاب